Az OTP Bank plakátjára hívnám fel a figyelmet. Egy erőteljes negatív állítással kezdi, majd saját szövegére alliterál. Közben egy szép hölgy néz vissza ránk, teljesen belefeledkezve boldogan bankol otthon, ahogy általában a pénzügyeinket szoktuk intézni. Bár, ez az új szó, ige, hogy bankol, már meglepő a marketingkommunikációban, de a nyelv folyton változik...
A szlogen:
Ne a bank legyen az otthona, hanem az otthona a bankja!
Mit is szeretne elérni ezzel a bank?
1, Ne legyen folyton hosszú sor, amint én észrevettem a nyitvatartásukkal számos embert elűztek már az online bankolás felé, hiszen elég korán nyitnak, és emiatt elég korán is zárnak, magas százalékban az aktív dolgozó nem képes kiugrani, a saját OTP fiókjához, ami valószínűleg az OTTHONÁHOZ esik közel, mint a munkahelyéhez!
2, Talán még az lehet a cég szándéka, hogy szert tegyen magasabb rátákhoz az online utalások miatt. Térjünk át a bankolásra, és ott hozamot érjünk el az utalások összegein.
3, Magam szoktam bankolni otthonról, de inkább rátapadok a monitorra, remegő kezekkel próbálok koncentrálni, nehogy másnak utaljam a pénzt, mert akkor... Ilyen boldogan és szórakozottan még nem bankoltam :).
4, Édesanyámnak rögtön az volt a feltételezése, hogy ha mindent online bankolással intézünk, akkor már teljesen lenyomozhatók vagyunk, és tudják mikor, mire költünk... Jó felvetés...és mindezt pont az OTTHONUNKBAN érjük el:)