2011.09.13.
22:14

Írta: reklámszlogen

Hallgassunk ugyanarra a szektorra!

Mondok egy márkaimázselemet és te mondasz egy márkát című játék folyik mostanában. Minden márka, erős köteléket - egy kis szeletet szeretne birtokolni a fogyasztó elméjében (pozicionálás), később pénztárcájában. 

(Az is megér egyébként egy misét, hogy miért jó birtokolni egy imázs elemet, mire lehet felhasználni? Milyen a jól aktivizálható elem? Léteznek -e a kategóriák, szintek? Milyen az alacsony fogyasztói aktivitást, azaz vásárlást kiváltó elem? Kell-e, szükséges-e rengeteg pénzt belefektetni olyan márkákba, amely csak álomkép a fogyasztóknak (hiszen kevésbé akar a fogyasztó olyat vásárolni, amelyre talán sosem lesz pénze, de persze benne van az "elméjében").

 Egy logó, egy szó, egy szimbólum. Ezek mind-mind hozzátapadhatnak egy-egy termékhez (márkához). Ha mutatok egy színt, pl.: magenta, te mondasz egy márkát, és így tovább.

De mióta érvényesíthetőek egy szektorra eme érzelmekre ható elem? Konkretizálom a kérdést: ZENE. Bemutatok két reklámot, a szektor ugyanaz. Mivé válik így a pozicionálás?Talán szegmentálási előnyre tesz szert? Majd nézd meg az olasz "megfelelőjét"??https://www.youtube.com/katyklipje

Szólj hozzá!

Címkék: reklámzene

A bejegyzés trackback címe:

https://szlogen.blog.hu/api/trackback/id/tr383225492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása