2012.07.26.
17:47

Írta: reklámszlogen

Gyakorlatorientált oktatás? - vállalati megközelítés

Nehéz marketing gondolkodást átadni. Mit, miért csinálsz, milyen piaci viszonyok mellett kell állandóan döntést hoznod, miért kell átalakítanod látszólag jó kampányt, miért nem kaphatod azt, amit szépen kigondoltál az asztal mögül?

Emiatt egyre több vállalati briefet kérek be, hogy a hallgatók, valódi problémára, valódi választ adhassanak, és cserébe a beadott dolgozatot értékeljék a kiíró vállalatok. 

Most egy elég érdekes választ kaptam. Elgondolkodtatott. A felkért vállalat elutasította a brief megírását és prezentáció megtekintését, merthogy túl sok energiát vesz el, és múltbeli tapasztalatuk alapján már nem nyitnak oktatási intézmények felé. 

Energiát, időt, költséget vesz el- ebben teljesen igaza van a vállalatnak! A jövőbe, az oktatásba az utánpótlásba rengeteg energiát kell befektetni! A nagyobb cégek trainingeket szerveznek, versenyeken kérik be a fiatalok ötleteit. A kisebb, csökkentett létszámmal működő, vagy megkötött büdzséjű cégek nem engedhetik meg ezt a válság után. 

Még sosem gondoltam el, hogy ez ily megterhelő, ily életbevágó probléma lenne egy cégnek! 

Hogyan oktassak ezek után? Hogyan vonjam be a vállalatot, gyakorlatot? 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szlogen.blog.hu/api/trackback/id/tr624680125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása