Már egy korábbi posztban szóltam a zene, a hang fontosságáról. Arról, milyen meghatározó és kategorizáló lehet. Zenével, hanggal, képpel mintegy megtaníttatjuk a nézőt arra, hogy márkát-jelenséget-fogalmat mihez kapcsoljon. Tetszik ez az új Vodafone megoldás, ilyet talán még nem is láttam itthon. Adva van egy Yonderboi országos hangtérkép elkészítésére buzdító kampány:
Ezután a szpot után néhány reklámmal, megint hangrögzítéses hirdetést látunk, de már nem hívja fel a figyelmet arra, hogy ezt kinek, vagy minek vegyük fel a hangokat, nem is mondja ki a Yonderboi nevet, sem a hangtérképre való törekvést, csak képekben, zajokban, zenében utal erre. EZ a szpot csak egy telefonkészüléket promótál. Ennyi. Megtaníttatta nézőkkel klasszikus kondícionálással, hogy igen ez a kampány is fut, de most mi készülékre fókuszálunk. Ügyes!