A lent látható hirdetést lehetett olvasni a Pannónia Fesztivál külön kiadványában. Az addig érthető, hogy segíteni kell és adományozzunk, valamint az elmúlt év az önkéntességről szól! DE! Ez egy fesztivál ahová mindenki a legszükségesebb holmiját hozza! Ebből még átadni a pulóvereket, vagy vásárolni egy szabadtéri fesztiválon (csillag)porokat??!
Most nem különösebben a szlogent értelmezem, hanem magát a kampányt. Magam résztvettem Mikulásgyári adománygyűjtésen, és sajnos nem vagyok 100%-ig biztos, hogy a megfelelő kezekbe kerültek a holmik (ez egy másik bejegyzés tartalma). Így ez már a következő csavar a kampányon.
A fesztivál utolsó napján azért benéztem hátha megrohamozták a sátrat az előfeltevéseim ellenére, de nem. Kívánságporról annyit, hogy volt ott annyi por, senki nem akart venni magának még... S a kampány attól még rengeteg hirdetési oldalon jelent meg, talán többet is költöttek a reklámra, mint amennyi bevételt hoz.
Szlogen: Hagyd Te is a helyszínen egy-egy ruhadarabodat, amelyeket tisztítás után a rászorulóknak osztunk szét. Vegyél te is kívánságport!