Mától kezdve kineveztek egy ismertebb személyt marketing igazgatónak egy céghez. Több gondolatot is elindított bennem.
1, Saját szakmánk alatt vágjuk a fát (PR értéket nézve), ha nem tudunk más posztot adni csak marketinget egy olyan személynek, kinek nincs is e téren szerzett oktatási, illetve gyakorlati tapasztalata. A marketing az egyetlen olyan igazgatói poszt, ahol elég csak lélegezni?
2, Mit is mondjak oktatóként a hallgatóknak? Minek tanulni, úgyis kineveznek valakit...
3, Hallottunk már olyat, hogy valakit Pénzügyi, Gyártás, IT igazgatónak neveztek ki, végzettség nélkül?
4, Kiegészíteném, hogy valakinek komoly érzéke van hozzá, papír nélkül...
5, Sőt! Igenis nagy kereszt a marketing! Pont olyan polihisztor embereknek van kitalálva, akik sok mindenben elég jók lehetnének, megvan hozzá - talán túl sok is- a sütnivalójuk (de talán semmiben sem kiemelkedőek, ill. kellően nyughatatlanok is ahhoz, hogy egyvalamivel foglalkozzanak)! És miért is kereszt ez? Mert adottak a kontárok, kik oldalvizeken evezgetnek, felületesen-felszínesen és mossák ki a marketing pozíciók alatt a partot... egyre sekélyesebbé téve és nehezebbé azok számára, kik tényleg jóképességűek!