Kicsit zavaró a Milka szlogenalkotása... Kicsit egymásra építenek a csokimárkák... Igen, érzelemre hatunk, igen megpróbáljuk minél közelebb hozni a márkákat az emberekhez, hogy LOVE-szeressenek minket.
De mi már szeretjük a Milkát?! Mióta az volt az első Lajtán túli imperialista csoki, minden ízében a nyugatot szimbolizálta. Milyen sokáig próbálta ezt a helyet elbitorolni a Boci "A szeretet ízével". De nem ment neki!
Retro márka, szeretjük, a miénk is a lilatehén, habár mi azért tudjuk, amit a bécsi gyerekek még nem, hogy a tehén biza' nem lila. De hogy kerülünk? A Thank You-hoz?
Thank You Meri, Köszönöm szavak arra utalnak ebben a kommunikációs formában, hogy egy-egy alkalomhoz kötjük pozícionáljuk a termékünket (Ahogy korábban Zwack Unicum: A Te utad, Te sikered), hiszen ha ki akarjuk fejezni hálánkat valakinek, akkor fejezzük ki egy ilyen gesztussal. No, de a kategória egyedüli versenyzője a Merci csoki volt. Ezt megtanultuk, használtuk.
Mondhatnák a szakemberek, hogy piaci rést talált a Milka gyártója, mert a retro feelinget akarja meglovagolni, valamint a márkaimázst megnövelni a gyártó ezzel a termékkel. De nem mindenhol magas a Milka márkaértéke! Csak nálunk! Talán még a posztkommunista országokban. de ezen országokban is kapható már régóta a Merci csoki is. Amellett, akkor értelmezhetetlen, hogy több nyelven, angolul és németül is piacra dobták, magyarul és szlovákul, csehül meg nem!