2011.06.14.
22:22

Írta: reklámszlogen

Nyári Mikulás(gyár)? Nézzünk utána!

 A lent látható hirdetést lehetett olvasni a Pannónia Fesztivál külön kiadványában. Az addig érthető, hogy segíteni kell és adományozzunk, valamint az elmúlt év az önkéntességről szól! DE! Ez egy fesztivál ahová mindenki a legszükségesebb holmiját hozza! Ebből még átadni a pulóvereket, vagy vásárolni egy szabadtéri fesztiválon (csillag)porokat??!

Most nem különösebben a szlogent értelmezem, hanem magát a kampányt. Magam résztvettem Mikulásgyári adománygyűjtésen, és sajnos nem vagyok 100%-ig biztos, hogy a megfelelő kezekbe kerültek a holmik (ez egy másik bejegyzés tartalma). Így ez már a következő csavar  a kampányon. 

A fesztivál utolsó napján azért benéztem hátha megrohamozták a sátrat az előfeltevéseim ellenére, de nem.  Kívánságporról annyit, hogy volt ott annyi por, senki nem akart venni magának még... S a kampány attól még rengeteg hirdetési oldalon jelent meg, talán többet is költöttek a reklámra, mint amennyi bevételt hoz. 

Szlogen: Hagyd Te is a helyszínen egy-egy ruhadarabodat, amelyeket tisztítás után a rászorulóknak osztunk szét. Vegyél te is kívánságport!

Szólj hozzá!

Címkék: etikus karitatív

A bejegyzés trackback címe:

https://szlogen.blog.hu/api/trackback/id/tr392984658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása