Valamelyik este találkoztam ezzel a "termékcsaláddal". Új termék lévén, egy ütős márkanév kell, hogy mindenki első hallásra megjegyezze (megvan), mindenféle alacsonyabb költségű reklámeszközt kell használni arra, hogy eljusson a fogyasztóinkhoz (márka site, Facebook - 4800 tagja van eme rajongói oldalnak).
És az értékesítésösztönző verseny, akció: Középsőújjverseny! És a szlogen:
TOTÁL KIBORULT A BILI? A NYUGTATÓ MEG SEHOL?! LESZAROM® GOMB!! LESZAROM® UJJVERSENY!!!
Az új energiaital a Lesz@rom! De most akor én nem értem a lényeget ismét, ha valamit nagy ívben lesz@rok, akkor nem szeretnék még több energiát nyerni, hogy folytathassam?? Külön kiemelném a plakáton a magyar cucc kifejezést, legyünk nacionalisták, vegyünk lesz@rom termékeket! Idéznék a termék missziójából:
LESZAROM®
Csak hogy tudd: VAGY VALAKI!
A legfontosabb, legértékesebb ember azok közül, akit ismersz: TE VAGY!
Megmondhatják milyen legyél, hogyan élj, mit csinálj . Keresztbe rakhatnak, akadályozhatnak, porig megalázhatnak, elnyomhatnak, taposhatnak ,hülyének nézhetnek, kóstolgathatnak ...de megtörni
NE HAGYD MAGAD!
Mondd szépen: LESZAROM®!