2011.09.02.
18:28

Írta: reklámszlogen

Kutya egy tiszta város!

Belgrád egy gyönyörű város! A városlakók mindent megtesznek azért, hogy mások is így tartsák! Ugye hányszor mentünk el a kutyapiszok mellett Pesten, hányszor láttunk olyan gazdit, ki elsietett a tetthelyről!

Íme egy egyszerű és mégis nagyszerű ötlet! Megbízó: Belgrádi Önkormányzat. Kivitelező: McCann Erickson Beograd Alkalmazzuk  Pesten is, nálunk is vannak ilyen szép, kellemes formájú hátsók! Nehéz fogalmakat marketingkommunikációra átranszformálni. Nézzük az eredményeket!

 Értékelés szempontjai (1-5ig) :

1. szlogen konzisztencia. 3

 

 

"For beautiful city. Clean after your dog."

 Azért a városkép sokkal összetettebb, minthogy a kutyapiszok akadályozná egyedül az idillikus képet.

2.termék/szlogen konzisztencia. 4 Tisztább, élhetőbb városért, nemcsak képileg szemléltették, mit kell csinálni, hanem verbálisna is kifejezték, hogy nem kell mást tenned, csak feltakarítod a kutyapiszkot.

3.csomagolás konzisztencia.  nincs információ.

4.reklámeszköz konzisztencia. 5 közterület- perfekt. Hiszen mindenkihez szól!

5. Pozicionálás. 3 amint fent is kifejtettem a városi képbe, pozicionálásba számos dolog beletartozhat még. Nem pontos a pozicionálás! Az Uraknak:

Szólj hozzá!

Címkék: városmarketing

A bejegyzés trackback címe:

https://szlogen.blog.hu/api/trackback/id/tr303198230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása