Belgrád egy gyönyörű város! A városlakók mindent megtesznek azért, hogy mások is így tartsák! Ugye hányszor mentünk el a kutyapiszok mellett Pesten, hányszor láttunk olyan gazdit, ki elsietett a tetthelyről!
Íme egy egyszerű és mégis nagyszerű ötlet! Megbízó: Belgrádi Önkormányzat. Kivitelező: McCann Erickson Beograd Alkalmazzuk Pesten is, nálunk is vannak ilyen szép, kellemes formájú hátsók! Nehéz fogalmakat marketingkommunikációra átranszformálni. Nézzük az eredményeket!
Értékelés szempontjai (1-5ig) :
1. szlogen konzisztencia. 3
"For beautiful city. Clean after your dog."
Azért a városkép sokkal összetettebb, minthogy a kutyapiszok akadályozná egyedül az idillikus képet.
2.termék/szlogen konzisztencia. 4 Tisztább, élhetőbb városért, nemcsak képileg szemléltették, mit kell csinálni, hanem verbálisna is kifejezték, hogy nem kell mást tenned, csak feltakarítod a kutyapiszkot.
3.csomagolás konzisztencia. nincs információ.
4.reklámeszköz konzisztencia. 5 közterület- perfekt. Hiszen mindenkihez szól!
5. Pozicionálás. 3 amint fent is kifejtettem a városi képbe, pozicionálásba számos dolog beletartozhat még. Nem pontos a pozicionálás! Az Uraknak: