2012.10.02.
17:44

Írta: reklámszlogen

Unemployee of the Year - új TCR törekvések

Unemployee of the Year- szól a Benetton új kampányának első sora (Forrás: The Economist).

Azt mindig is tudtuk, hogy a cég figyel a társadalmi problémákra és felhívja rá a fogyasztói és más érintett figyelmét. De ez egy kicsit más, talán más korszakot is indít el. Mennyiben szólhat bele egy vállalati egység, saját kommunikációjának vizén evezve a társadalmi problémákba?  Tudnak-e a fiatalok, a saját fogyasztóik azonosulni? Vagy ez csak azon fiataloknak szól, akik anno voltak munkanélküliek, de most megengedhetik ezt a márkát? Lefelé vagy felfelé húzza ez a márkaértéket?

Talán az sem vet jó fényt, hogy a végén, már megjelenik az a felhívás, hogy a győztesek közül a cég kiket vesz majd fel???? Miről beszélünk? Ez milyen fajta kommunikáció?

422583_10151238790398627_2072393234_n.jpg

Bal fenti oldalon Jeremy - non journalist stb. minek képezték, és mi nem lehetett... Jobb alsó sarkon, pedig felhívás küldd át a fényképedet, milyen vagy munkanélküliként, és akkor talán egy lehetsz a 100 nyertes közül, who will be supported...

It will be continued...

Szólj hozzá!

Címkék: TCR

A bejegyzés trackback címe:

https://szlogen.blog.hu/api/trackback/id/tr374816204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása