Unemployee of the Year- szól a Benetton új kampányának első sora (Forrás: The Economist).
Azt mindig is tudtuk, hogy a cég figyel a társadalmi problémákra és felhívja rá a fogyasztói és más érintett figyelmét. De ez egy kicsit más, talán más korszakot is indít el. Mennyiben szólhat bele egy vállalati egység, saját kommunikációjának vizén evezve a társadalmi problémákba? Tudnak-e a fiatalok, a saját fogyasztóik azonosulni? Vagy ez csak azon fiataloknak szól, akik anno voltak munkanélküliek, de most megengedhetik ezt a márkát? Lefelé vagy felfelé húzza ez a márkaértéket?
Talán az sem vet jó fényt, hogy a végén, már megjelenik az a felhívás, hogy a győztesek közül a cég kiket vesz majd fel???? Miről beszélünk? Ez milyen fajta kommunikáció?
Bal fenti oldalon Jeremy - non journalist stb. minek képezték, és mi nem lehetett... Jobb alsó sarkon, pedig felhívás küldd át a fényképedet, milyen vagy munkanélküliként, és akkor talán egy lehetsz a 100 nyertes közül, who will be supported...
It will be continued...