2011.09.21.
16:45

Írta: reklámszlogen

Honnan is fúj a szél? DO-IT-FRONT-OF-YOURSELF

Most nem IMK kampányokat nézünk át, hanem integráló elemeket mutatunk be. A következő két reklámfilmben az integráció alapja a DO-IT-FRONT-OF-YOURSELF. Mint a frissen készülő steake az étteremben, itt is minden a vendég értő szeme előtt jelenik meg - állhatott a kreatív koncepció középpontjában.

A megoldás, igen egyszerű, valamint művészileg is igen igényes munkákat láthatunk. Két verziót hoztam el, mindkettő a szektor/termék jellemzőjére hajaz: az energia a szél energiájára asszociál, a liszt(por) alkalmazása pedig finomságára és arra a jellemzőjére utal, hogy igencsak formálható, így az lesz belőle, amit az értő kezek -szó szerint- készítenek.

ENI

ABO MILL (hazánkban is futott egy rkelám sajnos azt nem találom Nagyi Lisztje, vagy valami hasonló volt a termék)

 

Szólj hozzá!

Címkék: szolgáltatásmarketing élelmiszermarketing

A bejegyzés trackback címe:

https://szlogen.blog.hu/api/trackback/id/tr73243827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása