2011.06.26.
22:18

Írta: reklámszlogen

Tenisz: kínai- csillagok és márkák. Ennyi!

 Pont egy női elődöntőt néztem a tévében, mikor már sokadszorra is feltűnt a Peng kínai teniszcsillag sapjákán az ábra. Én sokáig NIKE márkát véltem felfedezni, mint majd minden teniszező ezt a márkát viseli (nagyok: Nadal mindenképp) De ez is csak ámítás volt,…

Szólj hozzá!

Címkék: megtévesztés

2011.06.24.
08:12

Írta: reklámszlogen

Thank You, Merci, Kleines Danke- Milka vagy Merci?

 Kicsit zavaró a Milka szlogenalkotása... Kicsit egymásra építenek a csokimárkák... Igen, érzelemre hatunk, igen megpróbáljuk minél közelebb hozni a márkákat az emberekhez, hogy LOVE-szeressenek minket. De mi már szeretjük a Milkát?! Mióta az volt az első Lajtán túli…

Szólj hozzá!

Címkék: megtévesztés

2011.06.21.
08:26

Írta: reklámszlogen

Milyen előnnyel jár, ha tudatosan fogalmazzuk meg a reklámokat?

 Az üzenetmegformálás hatásos pozícionáláshoz vezet. Hiszen a megrendelők, és a reklámügynökségek ismerik, hogy hogyan kellene az adott terméket, vagy szolgáltatást megfelelően szavakba önteni. A téma magában foglalja a döntéselméletben felvetett kérdéseket…

Szólj hozzá!

Címkék: megfogalmazás

süti beállítások módosítása