2012.07.16.
15:25

Írta: reklámszlogen

Szponzorálás határai (?)

Létezik egyáltalán határ? Amikor már nem érdemes, vagy nem világos a támogatás célja. Magam csak pislogtam azon a tényen, hogy az Olimpiai falu legnagyobb két szponzora: McDonald's és a Coca Cola. Brrrrrrr.

mcdonalds_WeSpeakNews_Olympics.jpg

A nemzetközi szakértők szerint is merész lépés ez.

McDonald's szerint, minden vásárlási döntés végül is fogyasztói döntés, aki -racionális lény  továbbfűzve az lehangzottakat-  képes a választani a mély kínálatukból.

Nem is értem miért háborodtam fel, mert ugye a pepsifoci.hu és hasonló terméktámogatások után, ez szinte adta magát.

Egyszerűen kíváncsi leszek, hogy néz majd ki a CSR jelentésük. Olyan kétarcú dolog az, hogy elvárják, hogy mindenki tapsoljon nekik társadalom felelősségi tevékenységeikhez, de közben több millió nézőhöz jut el az a téves nézet, hogy

McDonalds = egészséges étel (?)

Tévénézés itthon  a legolcsóbb szórakozási forma, egybevetve globális média eseménnyel (media events), óriási jelentősége és hatása lesz a főszponzoroknak. És a fent említett egyenletet nem hiszem, hogy minden távkapcsolóval a kezében ülő el fogja végezni, végig fogja-e gondolni...

Szólj hozzá!

Címkék: FMCG

A bejegyzés trackback címe:

https://szlogen.blog.hu/api/trackback/id/tr754660076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása