Létezik egyáltalán határ? Amikor már nem érdemes, vagy nem világos a támogatás célja. Magam csak pislogtam azon a tényen, hogy az Olimpiai falu legnagyobb két szponzora: McDonald's és a Coca Cola. Brrrrrrr.
A nemzetközi szakértők szerint is merész lépés ez.
McDonald's szerint, minden vásárlási döntés végül is fogyasztói döntés, aki -racionális lény továbbfűzve az lehangzottakat- képes a választani a mély kínálatukból.
Nem is értem miért háborodtam fel, mert ugye a pepsifoci.hu és hasonló terméktámogatások után, ez szinte adta magát.
Egyszerűen kíváncsi leszek, hogy néz majd ki a CSR jelentésük. Olyan kétarcú dolog az, hogy elvárják, hogy mindenki tapsoljon nekik társadalom felelősségi tevékenységeikhez, de közben több millió nézőhöz jut el az a téves nézet, hogy
McDonalds = egészséges étel (?)
Tévénézés itthon a legolcsóbb szórakozási forma, egybevetve globális média eseménnyel (media events), óriási jelentősége és hatása lesz a főszponzoroknak. És a fent említett egyenletet nem hiszem, hogy minden távkapcsolóval a kezében ülő el fogja végezni, végig fogja-e gondolni...